Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Gracepoint - Η Νέα Σειρά του David Tennant


Το τρέιλερ για τη νέα σειρά του David Tennant - γνωστό και ως 10ο Doctor (Doctor who?) - επιτέλους έφτασε από το FOX. Η πρώτη σεζόν θα αποτελείται από 10 επεισόδια τα οποία θα αποτελούν remake της Αγγλικής σειράς (όπου επίσης πρωταγωνιστεί ο Tennat) με τίτλο Broadchurch. Προφανώς το τέλος θα αλλάξει από το αντίστοιχο της αγγλικής. Διαβάστε παρακάτω το θέμα της σειράς και δείτε το τρέιλερ...

Όταν ένα νεαρό αγόρι βρίσκεται νεκρό σε μία παραλία, μία μεγάλης σημασίας αστυνομική έρευνα θα ξεκινήσει στη παραλιακή πόλη της βόρειας Καλιφόρνιας όπου συνέβη η τραγωδία. Σύντομα θα θεωρηθεί ανθρωποκτονία, και η υπόθεση θα φέρει αντιπαλότητα μεταξύ των γειτόνων, καθώς θα πάρει διαστάσεις και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, πράγμα που όχι μόνο θα αναστατώσει την οικογένεια του νεκρού αγοριού αλλά και όλων των κατοίκων της περιοχής.

Δείτε το τρέιλερ...

2 σχόλια:

  1. Από το τρέιλερ αυτό που μου άρεσε ήταν η Αnna Gunn στο ρόλο της ντετέκτιβ , της πάει ο ρόλος πιστεύω .. Σαν υπόθεση φαίνεται μια χιλιοειπωμένη ιστορία ( δεν έχω δει το Broadchurch ) αλλά έχω δει τόσα άλλα .. μακάρι να ξεχωρίσει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα μου θυμίζει την Σκάιλερ και μου σπάει λίγο τα νεύρα :P || Πάντως για το Broadchurch ακούω πολύ καλά σχόλια, αλλά όντως είναι μία ιστορία που την έχουμε δει πολλές φορές. Δεν ξέρω αν θα ακολουθήσω (αν και συμπαθώ πολύ τον Τένναντ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή