Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Οι 10+1 καλύτερες σειρές της τηλεοπτικής σεζόν 2012-2013


Άλλη μία τηλεοπτική σεζόν έφτασε στο τέλος της.... Χρόνο με τον χρόνο όλο και περισσότερες σειρές κυκλοφορούν και κατά συνέπεια γεμίζουν τη λίστα μας. Έτσι και φέτος είχαμε περισσότερες επιλογές από ποτέ... άλλες αποδείχθηκαν καλές, άλλες μάπα! Μιας και τελείωσε η χρονιά ας κάνουμε έναν απολογισμό για τις αγαπημένες μας σειρές της σεζόν (αγαπημένες, και όχι καλύτερες που λέει ο τίτλος... κάποιος μας σαμποτάρει!)

Η παρακάτω λίστα δεν είναι καθόλου αντικειμενική και έχει φτιαχτεί με βάση τις δικές μου προτιμήσεις:
___________________________________________________________________ 
11 - Hannibal

Season 1 (13 επεισόδια): Αυτή τη σειρά την είδα πριν λίγες μέρες μονορούφι και με ενθουσίασε τόσο που δε μπορούσα να την παραλείψω χωρίς καμία αναφορά. Νομίζω είναι η καλύτερη σειρά από άποψη ποιότητας που παίζεται αυτή τη στιγμή στα ελεύθερα κανάλια... όπου με μια πρώτη ματιά ούτε που καταλαβαίνεις ότι παίζεται σε ελεύθερο κανάλι. Για παράδειγμα οι σκηνές του εγκλήματος θυμίζουν αντίστοιχες του Dexter. Γενικά έχει μία ιδιαίτερη ατμόσφαιρα σε ένα μουντό και αποπνικτικό περιβάλλον. 
10 - Game of Thrones

Season 3 (10 επεισόδια): Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι η 3η σεζόν είχε τις πιο βαρετές σκηνές σε σύγκριση με τις προηγούμενες 2, αλλά μπορώ να πω ότι μου άρεσαν αρκετά όλες οι σκηνές με την Καλίσι και τα pokemon της. Επίσης τα 3 τελευταία επεισόδια ήταν άριστα (το 3x09 παραπάνω από Άριστο) οπότε δε θα μπορούσε να λείπει αυτή η σειρά από τη λίστα μας. Εξάλλου μιλάμε για την ίσως καλύτερη παραγωγή αυτή τη στιγμή στην τηλεόραση.

9 - Sons of Anarchy

Season 5 (13 επεισόδια): Άλλη μία ωραία σεζόν για το SoA με ανατροπές, θανάτους, δράση και προδοσίες (κλασσικό SoA). Τα είπαμε αναλυτικότερα >>εδώ<<.

8 - Bates Motel 

Season 1 (10 επεισόδια): Νομίζω είναι η αγαπημένη μου νέα σειρά. Καλογυρισμένη και με ωραίες ερμηνείες από το πρωταγωνιστικό δίδυμο και τον Carlton Cuse να χώνεται στο σενάριο βάζοντας τις δικές του πινελιές. Ατμόσφαιρα μυστηρίου, παράνοια, δολοφονίες, τι άλλο θες για να την ξεκινήσεις;;

7 - Breaking Bad

Season 5.1 (8 επεισόδια): Α ρε Breaking Bad, περίμενα πολλά από σένα και με απογοήτευσες. Δε λέω, είχε τις στιγμές του (γι' αυτό άλλωστε μπήκε στην 7η θέση), αλλά δεν έφτασε επίπεδο προηγούμενων σεζόν. Κατά κάποιο τρόπο θα δικαιολογούσα αυτό το πιο ήπιο κλίμα της σειράς ως μία εισαγωγή για το τέλος. Είμαι σίγουρος ότι άμα μας έδειχναν και τα 16 επεισόδια μαζί θα μας ξετρέλαινε... τώρα μένει να δούμε τα 8 τελευταία επεισόδια - φωτιά!!! Πάντως από την πρώτη σεζόν μέχρι την 5η έχουμε δει τεράστια αλλαγή στον χαρακτήρα του Walter White... μένει να δούμε πως θα "τελειώσει"! 

6 - Spartacus: War of The Damned

War of The Damned (10 επεισόδια): Το τελευταίο κεφάλαιο του Σπάρτακου έκλεισε με μπόλικο αίμα. Κανονική σφαγή που λέμε. Άλλωστε δε θα μπορούσε να τελειώσει διαφορετικά αυτή η σειρά. Το φινάλε από την άλλη ήταν συγκλονιστικά γαμάτο με τα καλύτερα ending credits σε σειρά. Ας δούμε τώρα ένα βιντεάκι προς τιμήν αυτής της απίστευτης σειράς.

5 - Fringe

Season 5 (13 επεισόδια): Πάμε στην Fringara μας τώρα! Σε σημεία απογοητεύτηκα πολύ στην τελευταία σεζόν και σίγουρα δεν είδα τη σεζόν ή το φινάλε που επιθυμούσα. Απογοητεύτηκα σε σημείο να μη θέλω να τη βάλω στο αφιέρωμα. Ωστόσο πέρασε λίγο ο καιρός και ωρίμασε το τέλος μέσα μου και αποφάσισα να την βάλω στην 10η θέση ίσα ίσα να την αναφέρω τιμής ένεκεν. Καθώς όμως έφτιαχνα το θέμα, δε μου κολλούσε στην 10η θέση... ήθελα να μπει τουλάχιστον στην 5άδα και ας αδικηθούν άλλες σειρές. Εξάλλου τώρα δε μου έχουν μείνει τα αρνητικά της σειράς... μόνο οι συναισθηματικά φορτισμένες σκηνές που ήταν αρκετές. Γι' αυτές και μόνο την βάζω στην 5η θέση. 
Α μωρή Fringara με χειραγώγησες!!!!

4 - Once Upon a Time

Season 2 (22 επεισόδια): Σίγουρα δεν περίμενε κανείς να έχω βάλει αυτή τη σειρά στην 4η θέση. Κι' όμως παρά τα αρνητικά σχόλια που ακούστηκαν, παρά τις σεναριακές ευκολίες και την Mairy-Margaret.... ήταν από τις σειρές που ευχαριστήθηκα περισσότερο μέσα στη σεζόν. Είναι μία σειρά που έχει ένα ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα γεμάτο φαντασία, μαγεία και παραμύθια.

3 - Homeland

Season 2 (12 επεισόδια): Όσο αφορά το Homeland δε νομίζω να χρειάζονται εξηγήσεις για ποιο λόγο ξεχωρίζει σαν σειρά (άμα ήμουνα πιο αντικειμενικός θα το έβαζα στην 1η θέση). Είδαμε επεισόδια επιπέδου season finale κατά τη διάρκεια της σεζόν, πράγμα που σπανίζει τη σήμερον ημέραν. Ρίσκαραν οι σεναριογράφοι με τις εξελίξεις που είχαν κατά νου και νομίζω τους βγήκε σε καλό. Ελπίζω η 3η σεζόν να είναι εξίσου δυνατή (κι ακόμα καλύτερη εάν είναι δυνατόν να συμβεί).

2 - Person of Interest

Season 2 (22 επεισόδια): Απλά το αγαπημένο μου 40λεπτο της εβδομάδας. Τα λέγαμε αναλυτικότερα κάθε εβδομάδα οπότε δε χρειάζονται πολλά λόγια (έχω παραμελήσει να περάσω τα review στο ep. guide, θα το κάνω σύντομα). Κάθε επεισόδιο μία μικρή ιστορία, ένα μέρος μιας μεγαλύτερης ιστορίας. Ωραίοι χαρακτήρες, έξυπνες ατάκες, χημεία μεταξύ των πρωταγωνιστών και μπόλικη δράση. Αυτά! Σε σχέση με πέρυσι δεν έχει αλλάξει η άποψη μου.

1 - Dexter

Season 7 (12 επεισόδια): Ένα βήμα πριν το τέλος, η σειρά μας χάρισε την 2η καλύτερη σεζόν του (στην πρωτιά παραμένει η 4η). Είχαμε ωραίους κακούς, ενδιαφέρον στόρυ Dex-Deb (δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο) και φυσικά ένα γαμάτο φινάλε, όπου απ' ότι φαίνεται είναι η αρχή του τέλους. Τα λέγαμε αναλυτικότερα κάθε βδομάδα (έτσι θα κάνουμε και φέτος το καλοκαίρι). Άντε καλό Φινάλε!
____________________________________________________________________

Λυπάμαι που άφησα απ' έξω τα αγαπημένα μου ζομπάκια που απόλαυσα αυτή τη σεζόν, όπως επίσης και το The Following που μου άρεσε αρκετά. Από καινούριες σειρές δεν πρόλαβα να δω αρκετές. Μερικές από αυτές που πιστεύω ότι θα διεκδικούσαν μία θέση στο top 10 θα ήταν τα: House of Cards, The Americans, Banshee, Orphan Black και Da Vinci's Demons. Θα δω ό,τι προλάβω μέσα στο καλοκαίρι! Πάντως γενικά παρατηρώ ότι πλέον οι σειρές με σεζόν έως 13 επεισόδια (καλωδιακές κυρίως) έχουν μεγαλύτερη πέραση και φυσικά όταν βλέπεις 20+ σειρές τη σεζόν, τις προτιμάς! Άσε που είναι και καλύτερες παραγωγές... 

Εσείς ποιες σειρές ξεχωρίσατε;; ποιες είδατε και ποιες παρατήσατε;;

Υ.Γ. Δείτε τη λίστα με τις νέες σειρές των ελεύθερων καναλιών!

74 σχόλια:

  1. δεν θα τα βαλω σε σειρα για να μην κουρασω το μυαλο μου...
    fringe , dexter, house of cards, the americans, vikinks, homeland, once upon a time, the fall, 2 broke girls, copper... και στην 11 θεση βαζω σιγουρα το the following γιατι φαγαμε λιγο παπα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά ρε, τα ζόμπια που είναι;;; δεν ντρέπεσαι;; :P:P:P ... και φυσικά το Fringe σου ήρθε πρώτο στο μυαλό :P :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα ξεχασα να σου πω την αληθεια... στην θεση του the following θα το εβαζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε μου βγαίνει εύκολα η 10αδα, ειδικά στις θέσεις, αλλά ας κάνω μια προσπάθεια.

    1. Homeland - Άνιση season, το 2ο μισό είχε θεματάκια, αλλά η σειρά είναι η πώρωση μου η μεγάλη. Το 2x05 είναι το αγαπημένο μου ep όλης της τηλεοπτικής season.

    2. Elementary - Η μεγάλη έκπληξη. Απίθανοι χαρακτήρες, λατρεμένο δίδυμο και ένα finale, μα τι finale. Μόνο αγάπη.

    3. The Americans - Εξαιρετική πρώτη season, ο Rhys ειδικά ήταν απίθανος.

    4. House of Cards - KEVIN FUCKIN' SPACEY. Δεν περιγράφω άλλο.

    5. Hannibal - Δεν έχει τελειώσει η season και ίσως να την αδικώ τη σειρά αλλά τα πρώτα 11 eps είναι σπουδαία τηλεόραση.

    6. Utopia - Απόκοσμο, σκληρό, συγκλονιστικό. Θέλω κι άλλο.

    7. Arrested Development - Πολυανάμενομενη επιστροφή, χρειάστηκαν μερικά eps για να βρει ρυθμό αλλά στο 2ο μισό έριξα ΤΟ ΓΕΛΙΟ.

    8. Game of Thrones - Τη διασκέδασα τη season, το τέλος του 309 ήταν συγκλονιστικό. Άντε να περιμένεις 1 χρόνο τώρα.

    9. Orphan Black - Tatiana Maslany και δεν είμαι καλά. Ρεσιτάλ.

    10. The Walking Dead - Πολύ ωραία season, με διακυμάνσεις αλλά και σπουδαία eps. To 312 μακράν το αγαπημένο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλές νέες σειρές βλέπω στην 10άδα!!!

    Συμφωνώ για το 2.05 (σίγουρα το καλύτερο της σειράς και από τα καλύτερα της σεζόν). Προσωπικά μου άρεσε πολύ και το 2ο μισό της σεζόν και ας ήταν λίγο πιο κάτω (το φινάλε όμως συγκλονιστικό).
    Συμφωνώ και για το Χάνιμπαλ, τώρα νιώθω άσχημα που το έβαλα στην 11η θέση :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά παθαίνεις όταν δε θες να κουράσεις το μυαλό σου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όντως πολλές νέες και σχεδόν καθόλου κωμωδίες. Δε ξέρω πως προέκυψε έτσι, μ'αρέσει πάντως. Η season είχε πολύ δυνατά νέα dramas.

    Άφησα Doctor Who, Fringe, Castle, Parks and Rec, Modern Family, εκτός παρότι μ'άρεσαν αρκετά.



    (να κάνεις και για θέμα με 10 απογοητεύσεις, έχω να βγάλω πολύ μίσος εκεί :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1) GOT (mono kai mono gia to epiko skhniko tou kokkinou gamou!)
    2) Fringe (timhs eneken - series finale)
    3) Hannibal (kalhterh nea seira! thn perimena polu kalh....apodixthike kaliterh!)
    4) Sherlock (den thimame an pextike perisi h 4h season...pantos to season finale ths 2hs season htan APISTEUTO!)
    5) POI (polu dinato to didimo gia akoma mia fora!...kaliterh h 2h season apo thn 1h)
    6) Mentalist (7 upopsifioi einai autoi)
    7) Bates Motel (polu kalh nea seira...petiximeno kai demeno didimo...EKPIKTIKH vera farminga)
    8) Walking death (mexri to mid-season finale h seira ekane papades!!! mas xarise kai megalous thanatous h 3h season)
    9) CSI NY (season finale)
    10) Da Vinci's Demons (kaloutsikh nea seira)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κωμωδίες δεν πολυβλέπω, άμα δω θα δω μόνο το καλοκαίρι καμιά παλιότερη σειρά (παλιές σεζόν ΤΒΒΤ, ΗΙΜΥΜ). Φέτος ίσως δω καμιά πιο φρέσκια :P

    Φέτος λόγω έλλειψης χρόνου σταμάτησα όλες τις απογοητεύσεις που έβλεπα (Vampire Diaries, TB) και από νέες είδα λίγα επεισόδια (666, Revo), οπότε δε μπορώ να κράξω επαγγελματικά :P. To άχτι μου πάντως το έβγαλα μία φορά εδώ... http://tv-island.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στις σειρές που βλέπουμε από κοινού συμφωνώ με τα σχόλια σου, και λυπάμαι ξανά που δεν έβαλα το TWD όπου μου άρεσε και το 2ο μισό :P.
    Το Sherlock ανήκει στην προηγούμενη σεζόν (να φανταστείς τέτοια εποχή καλοκαιράκι τελειώνει η σεζόν και αρχίζει η καινούρια... Emmy's style).


    Για το Μενταλιστ γνωρίζουμε αν θα είναι τελευταία σεζόν η 6η;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1)Person of Interest

    2)REVENCE

    3)ARROW

    4)DEXTER

    5)WHITE.COLLAR

    6)SUPERNATURAL

    7)GRIMM

    8)CONTINUUM

    9)BURN NOTICE

    10)ELEMENTARY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πριν αρχίσω,θέλω να πω ότι δεν έχω δει ολόκληρες ή μερικές φορές καθόλου σειρές όπως

    Breaking Bad (σταμάτησα μέσα 2ου κύκλου,δεν ξέρω γιατί απλώς έχασα ενδιαφέρον μάλλον.) Person of Interest σταμάτησα στο 19o επεισόδιο νομίζω,δεν ξέρω γιατί. Ενώ σειρές όπως The Walking Dead,Dexter ή Spartacus δεν έχω δει καθόλου

    (έχω δει σειρές Σπάρτακου με πολλούς τίτλους,plz κάποιος να μου πει απο που να αρχίσω.Ναι ξέρω,είμαι τεμπέλης και βαριέμαι να ψάξω...)

    1. Game of Thrones - Μόλις τελείωσε η 2η σαιζόν άρχισα τα βιβλία και από τότε όταν ακούω Game of Thrones τα βιβλία μου έρχονται στο μυαλό και γι'αυτό είναι και θα είναι πάντα 1η θέση.Αν και δεν ήμουν πολύ ενθουσιασμένος στη μέση της σαιζόν τα 2 τελευταία επεισόδια την ζωντάνεψαν για μένα.

    2. Fringe - Α ρε Fringara τι μας έκανες...Αν και δεν μου άρεσε όλο αυτό το "προσπαθώ να επιβιώσω" θέμα στη 5η σαιζόν είναι ακόμα στα Top 5 μου!!! Stavro ούτε εμένα μου άρεσε το τέλος και δεν ήταν αυτό που περίμενα αλλά eventually το αποδέχτηκα.

    3.How I Met Your Mother - Ξέρω είναι λίγο περίεργο για μερικούς αλλά είναι χαλαρό και έχει πλάκα.Κι άλλες παρόμοιες σειρές είναι καλές όπως Big Bang Theory,Two and a half men, κτλ... αλλά δεν νομίζω να αξίζει να τις αναφέρω όλες.

    4.Elementary - Δυστυχώς δεν κατάφερα να δω όλη την 1η σαιζόν...σταμάτησα στο τελευταίο ή προτελευταίο επεισόδιο...θυμάμαι είχε κάτι με μέλισσες...
    Αλλά και πάλι το θεωρώ από τα καλύτερα μου

    5.Vikings - Δεν έχω να πω τίποτα,μου άρεσε ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ. Θυμίζει ΛΙΓΟ GoT αλλά δεν το φτάνει.Φυσικά δεν θα τα σύγκρινα ποτε αυτα τα 2, το ένα έχει και φαντασία ενώ το Vikings είναι απλώς Medieval.

    6.Bates Motel - Γαμάτο και πολύ ενδιαφέρον με σκοτεινό περιβάλλον και "flawed" χαρακτήρες. Δυστυχώς και αυτό το ψιλο-άφησα,έχω μείνει στο 8ο επεισόδιο,δλδ έχω να δω το 9ο τώρα.

    7.Hannibal - Βαρέθηκα να γράφω και σιγά να μην έχει διαβάσει κανείς μέχρι εδώ,οποτε δεν λεω πολλα.Ήταν καλό μου άρεσε,Will συναρπαστικος και Hannibal ενδιαφέρον.Δυστυχώς ούτε αυτο το είδα όλο-δεν ξερω γτ- ειδα μεχρι 7ο επεισοδιο.

    Αυτά έχω για φέτος-δεν είδα πολλα καινουρια.Πιο πολλυ ξαναέβλεπα σειρες απο την αρχή όπως LOST, ΗΙΜΥΜ kai two and a half men.

    Επίσης θέλω να πω ότι όσες σειρές σταματάω δεν τις σταματάω επειδή τις βαρέθηκα,απλώς ψιλοχάνω το ενδιαφέρον αφού βλέπω και άλλες σειρές.
    Τουλάχιστον αυτό γίνεται μόνο σε σειρές που περιμένω να βγουν επεισόδια κάθε βδομάδα.Όταν βλέπω επεισόδια που έχουν βγει ήδη μαζί είναι πολύ καλύτερα και πολύ πιο ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έτσι στην 1η θέση το Person!!!!! Τέτοια να βλέπω να χαίρομαι!!!! Και το Arrow βλέπω ψηλά (το έχω αφήσει στο 11ο, ακούω φτιάχνει πολύ στη συνέχεια, θα το δω κάποια στιγμή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχαχα, γιατί σταμάτησες μωρέ;;; εγώ σε διάβαζα :PPP. Μάλιστα μου άρεσαν τα σχόλια σου και μου θύμιζες να συνεχίσω το Vikings που άφησα στο 2ο επεισόδιο λόγω της τελευταίας παραγράφου σου (όπου έχεις απόλυτο δίκιο). Συμφωνώ στα σχόλια σου για Fringe, HIMYM (είμαι στην 3η, το πάω πολύ χαλαρά), Bates και Hannibal.

    Όσο αφορά την 1η σου παράγραφο.. είναι λογικό να μην έχεις δει κάποιες σειρές. Υπάρχουν τόσες πολλές αξιόλογες σειρές πια που δεν γίνεται να τις βλέπουμε όλες... το περίεργο θα ήταν να υπήρχε κάποιος που τις έβλεπε :P :).

    Για τον Σπάρτακο, αναφέρω εδώ σε 1,2,3,4 την σειρά που να τα δεις... http://tv-island.blogspot.gr/2013/04/spartacus-2010-2013.html (Blood and Sand, Gods of the Arena, Vengeance, War of the Damned). Για περισσότερα διάβασε το θέμα (δεν αναφέρω κανα τρανταχτό σπόιλερ, απλή περιγραφή κάνω).



    Υ.Γ. Άμα έβλεπες επαναλήψεις Lost, δικαιολογείσαι που δεν είδες πολλές καινούριες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λοιπόν, δεν συμπληρώνω 10άδα για τη σεζόν 2012-2013:

    8. Hannibal - season 1
    7. Community - season 4
    6. Fringe - season 5
    5. Doctor Who - season 7
    4. Dexter - season 7
    3. The Walking Dead - season 3
    2. Game of Thrones - season 3
    1. Homeland - season 2

    Αλλά είναι λογικό γιατί η σεζόν τελειώνει στις 31 Αυγούστου! Μέσα στο καλοκαίρι έχουμε να δούμε τόσες σειρές κι εκτός από αυτές, έχω να δω και The Americans, Black Mirror, Utopia και δεν ξέρω και γω τι άλλο... οπότε βιάστηκες να κάνεις το αφιέρωμα... :P Επίσης η σεζόν 5.1 του Breaking Bad δεν πιάνεται γιατί αν εξαιρέσουμε το 5x08, τα προηγούμενα 7 επεισόδια προβλήθηκαν μέσα στη σεζόν 2011-2012. Αυτά! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. sou arese kai to 2o miso kai den thn ebales sthn 10ada? ti parapanw perimeneis? xaxaxa pantos nomizw oti to WD me thn 3h ou season epiase tabani...den nomizw na doume apo edw kai pera kalitera pragmata!
    den exei bgei episimh anakinosh gia to mentalist...alla opos olla dixnoun (o dimiourgos ths seiras eipe oti einai sxediamenh gia 6 seasons, ta noumera tiletheashs den einai kai ta kalitera) h 6h season tha einai h teleutaia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σύμφωνα με τα Έμμυ, η τηλεοπτικής σεζόν αρχίζει από 1η Ιουνίου και τελειώνει 31 Μαίου (το επόμενο έτος). Οπότε κρατάμε τις καλοκαιρινές σειρές του 2012... οι φετινές ανήκουν στη σεζόν 2013-2014. Άρα όχι μόνο δε βιάστηκα, αλλά άργησα και λίγο (περίμενα να τελειώσει το GoT). Οπότε κακώς δεν έβαλες το Breaking Bad :P.


    Με εκπλήσσει η θέση που έβαλες το GoT, το σοκ ήταν μεγάλο βέβαια, αλλά ανέβηκε στη 2η θέση;; μπράβο!!!


    Από τις σειρές που θες να δεις, από το Black Mirror είχα δει τα 2 πρώτα επεισόδια αλλά δε μου άρεσαν, από το Utopia το 1ο (μάλλον δεν είμαι συνηθισμένος στα βρετανικά) και το The Americans είναι στο πρόγραμμα μαζί με κάτι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μάλιστα... δεν το γνώριζα... αλλά χαζαμάρα μου φαίνεται (εκ μέρους των EMMY εννοώ)... Για μένα οποιαδήποτε σεζόν είναι από 1/9-31/8 (οπότε καλώς δεν έβαλα το Breaking Bad :P ). Αλήθεια έχεις δει κανένα άλλο blog/site να κάνει τέτοια λίστα τώρα; Γενικά στις σειρές δεν θυμάμαι να κάνουν λίστες με τις καλύτερες για κάθε σεζόν, αλλά για κάθε χρονιά...

    Τεράστιο το σοκ, αλλά το ότι το έβαλα τώρα στη 2η θέση, δεν σημαίνει ότι θα το έχω 2ο και τον Ιανουάριο που θα ανεβάσω το "Top 13 Favorite TV Series of 2013"... Μέχρι τότε έχουμε να δούμε πολλές σειρές ακόμα...

    Εγώ έχω δει το 1ο του Black Mirror και μου άρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...!!! Απ΄το Utopia τα 2 πρώτα και μου φάνηκαν αρκετά καλά... και το Americans είχε τον πιο γαμάτο πιλότο της σεζόν κατά τη γνώμη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανάλογα πως το σκέφτεται κανείς... εγώ στο μυαλό μου έχω ότι τελειώνει η σεζόν τέλος Μαΐου (που υπερισχύει από το πότε αρχίζει). Για λίστα με τη χρονιά το κακό είναι ότι κάποιες σειρές δεν ολοκληρώνουν τη σεζόν τους ή είναι μισά επεισόδια από την προηγούμενη σεζόν και μισά από την νέα...

    Από ελληνικά sites, φτιάχνει το gtvs (σε στυλ ψηφοφορίας) μία λίστα. Μάλιστα έχουν βάλει ως αρχή της σεζόν την 1η Μαΐου 2012 και τέλος 31 Απριλίου 2013 (και ας έχει ο Απρίλης 30 μέρες χαχαχαχαχα, τώρα το παρατήρησα :P:P:P:P).



    Με το γουρούνι;;; :P:P:P, πλάκα είχε, στο 2ο ψιλοβαρέθηκα και το 3ο το είδα σε ff.... Το Americans θα το ξεκινήσω κι εγώ το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τότε στο αφιέρωμα που έκανες για τις νέες σειρές της σεζόν 2013-2014 έπρεπε να είχες βάλει και τις καλοκαιρινές... :P

    "Για λίστα με τη χρονιά το κακό είναι ότι κάποιες σειρές δεν ολοκληρώνουν τη σεζόν τους ή είναι μισά επεισόδια από την προηγούμενη σεζόν και μισά από την νέα"

    Όντως αυτό το πρόβλημα υπάρχει και κανονικά στα αφιερώματά μου θα έπρεπε να βάζω μόνο σειρές που έχουν ολοκληρώσει τη σεζόν τους αλλά έτσι δεν θα συμπλήρωνα 10άδα...

    Χειρότερο το gtvs απ΄τα emmy δηλαδή... :P

    Ναι ρε... ΠΟΛΥ γαμάτο και ΤΕΛΕΙΩΣ πρωτότυπο...!!! Έπαθα πλάκα λέμε...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κανονικά ναι, απλά τα κανάλια παρουσιάζουν τις καλοκαιρινές τους ξέμπαρκα, οπότε άντε συγκέντρωσε τες... Ενώ για τις Φθινοπωρινές (και έπειτα) γίνεται σπέσιαλ παρουσίαση από τα κανάλια. Έτσι όπως πάει το πράγμα βέβαια, από του χρόνου θα επενδύσουν πολύ τα κανάλια στην καλοκαιρινή σεζόν, οπότε θα είναι και πιο οργανωμένοι στην προώθηση...!!!

    Εκτός από αυτό, σειρές όπως το Walking Dead, ή σειρές που έχουν full season δε θα τις ανέφερες καθόλου... οπότε καλύτερα μισά-μισά τα επεισόδια παρά καθόλου!



    Ναι, 1 μήνα χειρότερο :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σωστά...

    Γιατί να μη τις ανέφερα καθόλου; Απλά κάθε σεζόν θα την έβαζα στη χρονιά που θα είχε τελειώσει (κάτι που σκέφτομαι να κάνω από φέτος)...

    Ακριβώς! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δηλαδή για το TWD θα βάλεις την 3η σεζόν, αντί για μισή 3η-μισή 4η;;;. Άμα το πας με χρονιά καλύτερα να τα βάζεις όπως το κάνεις ήδη (δηλαδή να βαθμολογείς μέχρι και το τελευταίο επεισόδιο που έχει δείξει μέσα στη χρονιά).


    Τουλάχιστον για το 24 δε θα έχεις κανένα πρόβλημα, καλύπτεσαι όπως και να 'χει :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έτσι το σκέφτομαι... μου φαίνεται καλύτερα να έχω ολοκληρωμένες σεζόν...

    Έτσι κι αλλιώς και παλιά δεν είχα πρόβλημα με το 24... Έπαιζε ολόκληρη η σεζόν μέσα σε μία χρονιά... Όσο για το 24:LAD... θα μπει στο αφιέρωμα "Top 14 Favorite TV Series of 2014" τον Ιανουάριο του 2015 (αν έχω ακόμα blog μέχρι τότε)...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κάθε χρόνο αυξάνεις κατά μία σειρά βλέπω :P :) :D .... γιατί; υπάρχει περίπτωση να το κλείσεις;;; (πέρα από το "ποτέ δεν ξέρεις")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έχουν ξεχάσει την τελευταία γραμμή :P, και έπρεπε να το προσαρμόσουν λίγο καλύτερα... δεν έκαναν καλή αντιγραφή... μπορεί να μην έκανα κι εγώ καλά γράμματα :P:P:P:P. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. θα συμφωνησω αρκετα με το sons of anarchy,αυτο θα επρεπε να βαλει το mega και οχι το justified αν και ειναι πολυ χαμηλα εδω(κριμα).

    καθως και με το dexter αν και δε θα το εβαζα στη θεση 1.Στην αρχη το εβλεπα διστακτικα και μου φαινοταν αρχικα μια τρελη δυσφημιση για τον τουρισμο του Miami με τοσους serial killers που εβαζαν σε καθε επισοδειο αλλα μετα μου αρεσε αρκετα,οσο για την πεμπτη σεζον που σε πολλους δεν αρεσε ,εμενα μου αρεσε πολυ ειδικα στο τελος με την Ντεμπρα που παραλιγο να τους κανει τσακωτους(δε λεω αλλο)κοντεψα να παθω καρδιακο.Το τελος της 7ης ωραιο αν και προβλεψιμο.Παντως και η σειρα του Μπολ που επαιζε πιο πριν ο πρωταγωνιστης ηταν πολυ καλη.

    Και το homeland ωραιο αν και στην αρχη μου φαινοταν καπως προπαγανδιστικο αλλαξα γνωμη,ειναι μια ενδιαφερουσα σειρα μυστηριου χωρις αυτοτελη επισοδεια και για την θεματολογια της αρκετα καλα φτιαγμενη και σαφως πιο αξιοπρεπης απο το 24 που ηταν μες τις υπερβολες και τα κλισε (εως τον τεταρτο που ειδα ηταν πολυ).

    Και το breaking bad επισης πολυ καλο αν ουτε κι αυτο κορυφη για μενα.Και επισης ο Σπαρτακος που ηταν η σειρα εκπληξη ,στο ειδος της δεν εχω δει καμια αλλη με πολυ καλη δραση και φωτογραφια εκπληκτικη αν και εχοντασ δει δει και την ταινια με τον Kirk Douglas ηξερα το τελος.Και θελω να δω και το hannibal γιατι θελω να δω τον Mikellsen σε αμερικανικη παραγωγη.Αυτα αν και αφησατε αλλες εκπληκτικες σειρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οι δικια μου δεκαδα περιλαμβανει πιο πολυ σειρες που παρακολουθω απο προηγουμενες σεζον

    1 Castle - Πραγματικα ελπιζω να μην τελειωσει ποτε αυτη η σειρα......

    2 Person of Interest - Οσο παει και καλυτερο. Ειδικα τα τελευταια επεισοδια ηταν εκπληκτικα

    3 Game of Thrones - Πραγματικα καλογυρισμενη σειρα , εστω κι αν χανεσαι λιγο με τοσες παραλληλες ιστοριες

    4
    White Collar - Θα ηταν ψηλοτερα στην λιστα μου αλλα τα τελευτταια
    επεισοδια μου φανηκαν οτι τραβηξαν την ιστορια λιγο απο τα μαλια για να
    φτασουν στο αποτελεσμα

    5 Elementary - Η ευχαριστη εκπληξη. Αν
    ειδε κανεις τα τελευταια τρια επεισοδια θα εμεινε κατενθουσιασμενος.
    Ευτυχως για εμενα τα ειδα ολα μαζι

    6 Continuum - Ακριβως στα
    γουστα μου για σειρα sci-fi. Για παραδειγμα εγω παρατησα το Fringe και
    το Warehouse 13 στα πρωτα τρια επεισοδια

    7 The Mentalist - Ελπιζω να κερδισει ο Red John τελικα :)

    8 Haven - Αργει ακομα η 4η σεζον;

    9 Hell on Wheels - Ας μου πει καποιος γιατι σκοτωθηκε η Lily Bell;

    10
    The Following - Μ' απογοητευσε λιγο το ποσο φανερο ηταν το σχεδιο του
    Τζο να σκηνοθετησει το θανατο του ( ελπιζω να μην σποιλαρω :) ) αλλα η
    τλευταια σκηνη αφηνει υποσχεσεις για την συνεχεια.

    Φυσικα η
    δεκαδα περιοριζει πολυ τις επιλογες. Αφηνω ας πουμε απεξω το Falling
    Skies ( oχι γιατι δεν ειναι στην δεκαδα αλλα γιατι ειναι σειρα του
    καλοκαιριου) , το HIMY ( πραγματικο γελιο λεμε) , το Anger Managment (
    καντε επιτελους βασικο πρωταγωνιστη τον Ed ! ) , τo Homeland , το The
    Americans και πολλες αλλες. Γαμωτο εχω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ελευθερο χρονο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 1) Fringe
    2) Dexter
    3) Homeland
    4) Doctor Who
    5) Game Of Thrones
    6) The Walking Dead
    7) Bates Motel
    8) The Borgias
    9) The Ameri☭ans
    10) In The Flesh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι εννοείς δε σου βγαίνει;; Στο πάνω πάνω κουτάκι μπορείς να γράψεις (αλλά όπως βολεύεσαι γενικά, δεν υπάρχει θέμα :P ).

    Και εμένα μου άρεσε η 5η του Ντέξτερ, αλλά ήθελα να τους τσακώσει στο τέλος και εκεί ξενέρωσα!! Δεν πειράζει, περασμένα ξεχασμένα!!!

    Συμφωνώ με τα σχόλια σου για το Homeland, διαφωνώ για το 24, υπήρχαν κάποιες υπερβολές (ως προς τον χρόνο κυρίως) αλλά για το "κλισέ" διαφωνώ, μιας και ήταν από τις πιο ανατρεπτικές σειρές που έχουν κυκλοφορήσει. Στο καλύτερο σημείο το άφησες, η 5η σεζόν είναι κορυφαία (όποιον και να ρωτήσεις αυτό θα σου πει).



    Συμφωνώ για Σπάρτακο, και εν μέρη με τα άλλα σου σχόλια! Προφανώς και θα έμεναν πολύ αξιόλογες σειρές εκτός λίστας! Εσένα ποια είναι η 10άδα σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και εμένα μόνο το Bates Motel ήταν νέα σειρά (το Hannibal ήταν στην 11η θέση, δεν πιάνεται :P). Επίσης θα μπορούσες να βάλεις και το Falling Skies στη λίστα σου (πιάνονται οι σειρές που ξεκίνησαν από 1/06/2012 μέχρι 31/05/2013)

    Βλέπω πολλές αστυνομικές βλέπεις... δηλαδή τις σειρές που εγώ αποφεύγω :P:P:P. Χαίρομαι ιδιαίτερα για τη θέση που έχεις το Person of Interest, είναι η προσωπική μου αδυναμία αυτή η σειρά!!! Όσο αφορά το Following άμα γίνει αυτό που αναφέρεις θα ξενερώσω άπειρα...



    Υ.Γ. Δε μου δανείζεις λίγο από το χρόνο σου;;; βλέπω ότι δυσανασχετείς :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Για τις 3 πρώτες σου θέσεις ήμουνα σίγουρος... περίμενα όμως να δω και glee!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εντάξει το glee μου αρέσει για άλλους λόγους. Είναι μια ξεχωριστή κατηγορία μόνο του. Όπως παρατήρησες δεν έχω βάλει καμία κωμωδία. Δεν ξέρω, δν μπορώ να βάζω κωμωδίες ως καλύτερες σειρές. Ποτέ δεν μου φαίνονται αρκετά καλές... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το ίδιο κι εμένα... τις βλέπω περισσότερο για χαλάρωση και πάντα εκτός τηλεοπτικής σεζόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να σου πω την αληθεια το PoI ενιωσα να κανει κοιλια στο μεσον της σεζον αλλα οταν ξαναπηρε τα πανω της ηταν απαιχτη.
    Οι αστυνομικες σειρες , οπως και τα αστυνομικα βιβλια ειναι η αδυναμια μου.
    Ξεκινησα να βλεπω οταν προπερσι λογω ενος προβληματος υγειας εμεινα στο κρεββατοι για δυο μηνες και ειδα τις τρεις πρωτες σεζον του Castle . E, μετα απλα παρασυρθηκα και στα υπολοιπα......
    Παρακολουθω και πολλες κωμωδιες αλλα οχι για την πρωτη δεκαδα.Aν και το ξανασκεφτομαι για το HIMYM . Αληθεια καποιος θα επρεπε να απαγορευσει στον ΑΝΤ1 να προβαλει αμερικανικες σειρες. Οποια πηρε την κατεστρεψε , οπως HIMYM , Castle, Prison Break..... Ας περιοριστουν στα τουρκικα οι τηλεοπτικα ...... αναλφαβητοι.
    Στην πραγματικοτητα δεν εχω και τοσο πολυ ελευθερο χρονο. Απλα πολλα βραδυα δουλευω και εχω την ευκαιρια να βλεπω μερικες σειρες μονοκοπανια, ειδικα αν ειναι της ταξης των 10-13 επεισοδιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν θελω να προπαγανδισω βεβαια ισα ισα καλα κανουν οσοι το βλεπουν ειναι μια μορφη διασκεδασης.

    Απλα να σου πω για το 24-το θεμα ''οι <>Αραβες,ρωσοι,κινεζοι και εγω δε ξερω ποιοι αλλοι,(παντως οχι αμερικανοι) ενας κι ενας που απειλουν την <>αμερικανικη κυβερνηση με ατομικα οπλα στην προσπαθεια να σκοτωσουν εκατομμυρια πολιτες κι ενας μονος του τους εξολοθρευει χωρις μιση γρατσουνια παντα στο τελευταιο σημειο μιας ολοληρης μερας(για το 24ο επισοδειο λεω)απειλοντας μαλιστα να σκοτωσει τις οικογενοιες τους και μικρα παιδια, εχοντας δει στο διαβα μου και τοσες ταινιες παρομοιες, οχι με εχει κουρασει ,το εχω πλεον σιχαθει.Και εκτιμω τοσο πολυ τη δουλεια που εχει κανει ο πατερας του να φανταστεις.
    Το homeland ειναι πιο αξιοπρεπης σειρα οπως ανεφερα προτιστως, σε τετοια θεματα και δεν κουραζει,τυπου σε καθε κυκλο τα ιδια αν και εχουν βγει μονο δυο,ελπιζω να ακολουθησουν με τον ιδιο ρυθμο οι αλλοι, και ειναι γραμμενο πιο ντοκιμαντεριστικα,παρουσιαζει αληθοφανειες(αν κρινουμε απο προφφατα τραγικα γεγονοτα στη Βοστωνη)και ειναι μυστηριου και οχι υπερβολων δρασης.
    Εγω εκτιμω και καποιες κωμικες σειρες αν και δεν ειμαι τοσο της κωμωδιας και ειμαι πιο πολυ του δραματος,δεν εχω κανει σε ολα like στο facebook γιατι βαριεμαι να το γεμιζω,ειναι το δικο μου top

    suits, sons of anarchy, entourage , sopranos,
    californication(ντροπη σε οποιον αντρα δεν εχει χασει επισοδειο του sex and the city και δεν εχει δει αυτο,και κλασσης ανωτερο επιπλεον) friends, boward empire, spartacus, game of thrones, dexter, breaking bad, the wire, six feet under, oz, true blood(σαφως ανωτερο του vampire diaries) the walking dead, prison break , desperate housewives , θα εβαζα μεσα και αλλα αλλα βαριεμαι και κυριως το lost αν δεν με ειχε απογοητευσει τοσο το τελος αφηνοντας μου αναπαντητα ερωτηματα που ουτε η lostpedia με βοηθησε να καταλαβω, βλεπε πολικες αρκουδες, παραπληγικοι που περπατανε, αεροπλανα με θυματα μεσα που αντικαταστουν την πτηση της oceania για παραπλανηση και αλλα.

    ΥΓ συγγνωμη που ειμαι φλυαρος καπως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ασε εχω να κανω και ενα κραξιμο με τα κλισε των τουρκικων οπως εκανα και πριν για καποια του 24 εχω κανει βεβαια παλια σε αλλο site

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ναι... για το 2010 νταξ, έκανα κανονικό top10... μετά για το 2011 είχα τη φαεινή ιδέα να κάνω top11 και μετά για το 2012 αναγκαστικά έκανα top12... οπότε πρέπει να συνεχίσω έτσι...!!! :P

    Ε φυσικά και υπάρχει... κανένα blog δεν είναι για πάντα... Δεν μπορώ να ξέρω σε 1 χρόνο τι θα κάνω... και το έχω απ΄το 2009... είναι αρκετά χρόνια... :P Τέσπα, δεν είναι να το κάνουμε θέμα τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ναι, ωραία έκατσε :P :P :P


    Το CineTv-World δεν είναι blog, είναι blogara, αλλάζουν οι κανόνες συν ότι τώρα αρχίζει η 24άρα!!! Θα το έχεις ανοιχτό τουλάχιστον μέχρι το 2033 (πρώτα να 'μαστε καλά βέβαια) :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δεν πειράζει η φλυαρία, πλάκα έχει ώρες ώρες!

    Λοιπόν για το 24 (έχοντας δει και τις 8 σεζόν) θα σου πω ότι δεν είναι τίποτα απ' όσα αναφέρεις! Πρώτον, θα ξέρεις (άμα έχεις δει μέχρι την 4η) ότι οι Αμερικάνοι δεν παρουσιάζονται ως "αθώοι"... από την 5η (ειδικά) και μετά αυτό παρουσιάζεται σε μεγαλύτερο βαθμό, δείχνοντας ότι όλοι ακολουθούν τα συμφέροντα τους όπου κάποιες φορές είναι προσωπικά! .... όσο αφορά τον Jack, είναι Badass και του αρέσει να το δείχνει (αυτό είναι το επάγγελμα του εξάλλου) αλλά έχουμε δει και την ανθρώπινη - ευαίσθητη πλευρά του αρκετές φορές! .... Και φυσικά η απειλή είναι διαφορετική σε κάθε κύκλο και δεν κουράζει... και αρκετές φορές είδαμε η ομάδα του Τζακ Μπάουερ να μην καταφέρει να εξολοθρεύσει την απειλή και να δούμε θύματα!

    Για τις αγαπημένες σου σειρές εννοούσα να πεις της φετινής σεζόν... αλλιώς και εγώ θα έβαζα Lost, 24, prison break, Oz και μερικές ακόμα!!!

    Για το Lost τα ερωτήματα που είπες έχουν απαντηθεί. Δες τους αριθμούς 2, 5 και 31 http://tv-island.blogspot.gr/2012/05/top-42-lost.html ... είναι οι 3 απορίες σου! Όπως βλέπεις απαντήθηκαν, άμα ικανοποίησαν οι απαντήσεις ή όχι είναι άλλο θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η πρώτη αγάπη μένει στην κορυφή τις περισσότερες φορές (έτσι κι εμένα η Lostara). Εγώ από αστυνομικές δε βλέπω πολλές... μόνο Hannibal και Dexter (δοκίμασε τα και τα 2, δε θα χάσεις... ειδικά αν είσαι φαν του είδους). Από παλιότερες έχω δει και το The Shield που μου άρεσε αρκετά (πιο σκληρό από τις κλασσικές αστυνομικές σειρές).

    Συμφωνώ για το Αντ1, χάλια προγραμματισμός... μόνο για τούρκικα και κανα greys anatomy είναι :P:P:P



    Πλέον αυτό το σύστημα βολεύει περισσότερο... μία σεζόν 13ων επεισοδίων μονοκοπανιά την ευχαριστιέσαι καλύτερα και δε σου τρώει πολύ χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συγγνωμη αυτη την αναρτηση τωρα μολις την ειδα πολυ ενδιαφερουσα να'σαι καλα παρ'ολα αυτα...τωρα καταλαβα αρκετα πραγματα, ισως με ενα καλο <>το κατανοησω καλυτερα(αν και βαριεμαι επειδη ειναι μεγαλη σειρα) και ετσι το λατρεψω ειναι οντως απο αυτες τις σειρες που δε στα λεει στα δειχνει και γι'αυτο ειχε τοση μεγαλη επιτυχια(εκλεισε και η νετ και δε θα βαζει επαναληψεις να το βλεπω απο κει ,να παρει)ετσι εχω κανει και με αλλα με το prestige η το shutter island(ταινιες)που τα καταλαβα και τα αγαπησα πιο πολυ με τη δευτερη...παντως ακομα να συλλαβω πως στο καλο βρεθηκε το ψευτικο αεροπλανο εκει που βρεθηκε ,αφου το αναφερει ως ψευτικο δεν εγινε αντιστοιχο ατυχημα λογικα...

    επισης sorry αν σου εθιξα μια αγαπημενη σου σειρα απλα εγω την βρηκα λιγο κιτς μηπως να δω και τον πεμπτο να εχω μια παραπερα εικονα ? να εξευμενισω πρωτα και το προβλημα με τους υποτιτλους που τους ενσωματωνω και μου μπλοκαρει αμεσως το VLC και μετα...

    οσο για τις ακυρου χρονου σειρες που λες συγγνωμη αλλα πολλες απο αυτες εγω τις ειδα φετος χαχαχαχα για αυτο τις μετραω παντως καταλαβες ποιες ειναι οι φετινες δικες μου προτιμησεις

    ευχαριστω για την κατανοηση παντως ,ειναι καλο που συζηταμε εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Λογικό να μην το έχεις δει (είναι ενός χρόνου παλιό). Το αεροπλάνο το έβαλε ο Γουίντμορ στον πάτο για να μην το ψάχνουν (ήταν πλούσιος άρα είχε τα μέσα να το κάνει...).

    Έχεις δίκιο σε αυτό που λες... κάποιες σειρές/ταινίες τις κατανοούμε καλύτερα τη 2η φορά και τις βλέπουμε με διαφορετική ματιά όπου ίσως μας βγάλουν και διαφορετικό συναίσθημα!

    Όχι δεν θίχτηκα, εξάλλου συζήτηση κάνουμε! Θα σου έλεγα πάντως (αν έχεις διάθεση βέβαια) να δεις την 5η σεζόν... ξεκινάει δυνατά από το 5.01 και εξελίσσεται το ίδιο δυνατά μέχρι το φινάλε!!!



    Ναι κατάλαβα... κάποια στιγμή θα φτιάξω και ένα θέμα για αγαπημένες σειρές γενικότερα, εκεί θα τα πούμε όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το Dexter το ειδα μεχρι και την τριτη σεζον . Μετα με κουρασε και το παρατησα. Το Hannibal ειναι στο υπ' οψιν' περιμενα τις ανανεωσεις. Αφου πηρε πρασινο φως για δευτερη σεζον θα το δω μεσα στο καλοκαιρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ειδα και το φιναλε... ειναι γαματο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Να σου πω την αλήθεια εμένα από την 4η άρχισε να με πωρώνει το Dexter (η οποία παρεμπιπτόντως είναι μακράν η καλύτερη της σειράς). Δώστης άλλη μία ευκαιρία, κι αν δε σου ανανεώσει το ενδιαφέρον η 4η παράτα το! Αλλά είναι επική, σκοτεινή, σοκαριστική!!!!
    Δες και το Χάνιμπαλ, πολύ ωραίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Λοιπόν μιας και είδα το θέμα , είπα να πω τις καλύτερες 10 σειρές για μένα.
    Έχουμε και λέμε...
    1.Fringe (σαν τελευταία σεζόν. είχε πολύ καλό wrap story, αλλά φυσικά θα ήθελα παραπάνω, έστω 22 επ)
    2.Dexter(Πολύ καλή η 7η σεζόν και μια απο τις καλύτερες και σίγουρα και η τελευταία θα έιναι όλα τα λεφτά, φυσικά είχαμε και Yvonne γι'αυτό.)
    3.GameOfthrones(H 3η σεζόν ήταν κάπως, αλλά έχοντας διαβάσει τα βιβλία μια χαρά τα είπανε, απο eps ξεχωρίζουν Τhe Climb και Red Wedding φυσικά)
    4.Homeland (Η 2η σεζόν ήταν αποψή ερμηνειών πολύ καλή(Claire Daines ολα τα λεφτά ξανά) και το φινάλε ήταν φοβερό και μ'άρεσε τις δυνατότητες που δίνει για τη συνέχεια)
    5.Arrow(Ευχάριστη έκπληξη για μένα με ωραίο στόρυ, το μόνο που δεν μου κολλάει ακόμα είναι ότι δεν έχουμε δει το υπερφυσικό στοιχείο, όπως το Smallville αλλά και πάλι οκ)
    6.TheWalkingDead(Ο governor έσπαγε νεύρα αλλά το στόρυ ήταν καλό και ξέχωρίζουν 3-4 eps απο της σεζόν)
    7.TheFollowing(Τα 4 πρώτα επεισόδια με έπεισαν ότι ήταν καλή σειρά αλλά μετά έγινε λίγο βαρετό , όμως το φινάλε μου ήταν γρήγορο και καλό, οπότε συνεχίζετε.)
    8.Hannibal(Mε κούραζε λίγο στην αρχή γιατί δεν πήγαινε όπως το περίμενα αλλά μετά το 5ο επ εθισμός(ελαφρύς:Ρ) θα έλεγα.
    9.BONES(Δεν θα πω πολλά μ' αρέσει το δίδυμο απο την αρχή και το στόρυ φέτος με τον Pelant αρκετά καλό)
    10.OnceUponATime(Καλή η 2η σεζόν στην αρχή αλλά μετά τα μπλέξανε πολύ και άρχισαν οι υπερβολές και πάλι όμως είχε κάποιο ενδιαφέρον)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλά έκανες και σχολίασες, ωραία λίστα!!!

    1) Για Fringe κι εγώ θα ήθελα 22 επεισόδια, αλλά όχι στο μοτίβο της 5ης σεζόν. Ναι μεν ήταν πιο serialized, αλλά το Fringe για άλλο λόγο το έχουμε αγαπήσει!

    5) Το Arrow το παράτησα στο 1.11 αν και μου άρεσαν πολύ τα πρώτα 5-6 επεισόδια, αλλά ακούω ότι φτιάχνει αρκετά στη συνέχεια οπότε θα το συνεχίσω μέσα στο καλοκαίρι. Πριν αρχίσει η σειρά, οι παραγωγοί είχαν πει ότι δε θα δείξουν καθόλου υπερφυσικό στοιχείο και να σου πω την αλήθεια το προτιμώ έτσι... Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις πως μπορεί να εξελιχθεί... μπορεί να αλλάξουν χαρακτήρα στη σειρά (κάτι άκουσα για εμφάνιση του Green Lantern στην 2η σεζόν)

    Για τις υπόλοιπες σειρές συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια σου (πλην του Bones που δεν το παρακολουθώ!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν διαφωνώ τελείως για το Fringe αλλά σαν ιδέα ήταν πολύ οργανωμένη και μετά το 13ο επ. ας πούμε θα μπορούσε να συνέχιζε εκεί που μας άφησε αλλά ήταν εντάξει.

    Το Arrow να το συνεχίσεις σίγουρα μπορεί κάποια επεισόδια μετά το 14 να ήταν κάπως αλλά είχε απο τα καλύτερα φινάλε.Όσο για το υπερφυσικό πιστεύω πρέπει να μπει(το ξέρω ότι λένε ότι είναι απλώς βασισμένο στο κομικ) αλλά δεν γίνετε , χρειάζεται εξέλιξη. Αυτό για τον Green Latern το είχα διαβάσει και εγώ αλλά για να δούμε.

    Α το Bones φοβερό μεγάλη λατρεία απο την αρχή και συνεχίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Άμα εννοούσες να συνέχιζε μετά το 13ο είμαι μέσα!!! Σαφώς και θα μπορούσε να συνεχίσει σε εκείνο το σημείο στο "σήμερα" έχοντας ένα νέο main arc!

    Δεν ξέρω αν θα ήθελα μία τέτοια εξέλιξη.. ίσως να γινόταν πιο ενδιαφέρουσα η σειρά, αλλά δε θέλω να το γυρίσουν σε Smallville φάση! Βέβαια άμα δεν το δούμε στην πράξη δε μπορούμε να κρίνουμε προκαταβολικά...

    Άμα έβλεπα police procedural θα του έριχνα μια ματιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Με εκπλήσσει που βάζεις 2η θέση το Suits... γενικά το έχεις ξαναπροτείνει, τόση αγάπη πια;;; άντε μπήκε επίσημα πλέον στο πρόγραμμα μου (έτσι από περιέργεια δηλαδή!!).


    Α ρε Dexter... μη μας αφήνεις!!!! Σε 6 μέρες θα σχολιάζουμε το 8.01!!!!!


    Και εγώ TVD το έχω παρατήσει στο 4.01, όπως και αρκετές άλλες σειρές (έλλειψη χρόνου και ενδιαφέροντος). Αλλάζουν και τα γούστα όσο μεγαλώνουμε και ανακαλύπτουμε άλλες σειρές οπότε λογικό...


    Υ.Γ. Εγώ το έχω πάρει απόφαση πλέον ότι δεν υπάρχει έλεγχος στην τηλεοπτική μου λίστα, οπότε ότι μου αρέσει το βλέπω χωρίς να πολυσκέφτομαι το "μέγεθος" της πλέον :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Όντως λίγες μέρες μείνανε..Πφφ δεν το πιστεύω πραγματικά.Έχεις δίκιο για αυτό που λες.Όντως μεγαλώνοντας τα γούστα αλλάζουν.;Όσο για το Suits ειλικρινά δεν ξέρω τι με έχει πιάσει αλλά ρε φίλε έχω κολλήσει άσχημα.Να φανταστείς έχω δει τις πρώτες 2 σεζόν ήδη 2 φορές Στο τέλος review θα κάτσω να γράψω :p.Με χαροποιεί το γεγονός ότι τόσο στο IMDB όσο και στο tv.com έχει αρκετά ψηλές βαθμολογίες[8,8 και 8,5 αντίστοιχα].Τι να σου πω γούστα είναι αυτά.Τα δικά σου δεν έχω ακόμα καταλάβει ακριβώς ποια είναι,άλλωστε είμαι λίγο καιρό στην παρέα σας αλλά ένα βλέφαρο ρίχτο.Αρχίζει και η 3η στις 16 Ιουλίου και έχω τρελάθει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αυτό είδα και εγώ ότι έχει υψηλή βαθμολογία γι' αυτό μπήκα στον πειρασμό... γενικά από USA δεν βλέπω σειρές γιατί μου φαίνονται κάπως πιο λάιτ, αλλά θα ρίξω μια ματιά!!! Πολλές φορές απορρίπτουμε σειρές διαβάζοντας μόνο την περίληψη και χάνουμε την εξέλιξη της σειράς έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Για εμενα το καλητερο ειναι στο Μτv το charmed

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλό , αλλά λίγο παλιό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. βγαλτε αμεσως το person of interest απο το νο 2 και βαλτε αμεσως game of thrones.σημερα ειδα και το 3χ10 μεσα σε τρεις εβδομαδες ολη τη σειρα.τα σπαει λεμε.αυτοι οι lannister θελουν ξεκληρισμα εκτως απο τον tyron.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πέρα από τα 3 τελευταία επεισόδια (και τις σκηνές της Καλίσι) δε μας έδειξε και τίποτα το ιδιαίτερο η 3η σεζόν... Το 3.09 είναι απλά γαμάτο, γι΄ αυτό το έβαλα και στο αφιέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλα αφου παρακολουθειτε fringe τοτε δικαιολογημενα οι Ελληνες προτιμουν Τουρκικες σειρες. Απο ολες αυτες μονο το Homelaland και το Games of Thrones. Τα υπολοιπα ειναι για 16χρονα παιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μη σου πω και 8χρονα... του χρόνου ίσως βάλω και τη Μάγια τη Μέλισσα στη λίστα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Και το revenge έπρεπε να είναι στη λίστα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δε διαφωνώ, απλά δεν έχω ολοκληρώσει ακόμα την 2η σεζον για να έχω ολοκληρωμένη άποψη (μέχρι το 2.09 που έχω δει μου αρέσει πολύ πάντως!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Από εκεί και πέρα να δείς τι γίνεται,,,,, Ένα μόνο σου λέω το επεισόδιο 14 τα σπάει!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Θα τα δω σύντομα!!!! Έχουν μαζευτεί πολλές σειρές, αλλά μέχρι τα Χριστούγεννα θα τα χω δει όλα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Loipon paidia 8a sas pw tin dikia mou 10kada twra an kai eimai polu ''cinefil''


    1:Vampire DIaries


    2:New girl


    3: Teen Wolf


    4:Glee


    5:Sons of anarchy


    6:Revenge


    7:Lost '


    8:Arrow


    9: Walking Dead ( agapimenh seira alla xa8ika ligo ston 3 kuklo opote katevikes stn lista mou)


    10: Modern family


    Oi seires den pezoun rolo pou einai anari8mizmenes oles tis bazw stn idia katigoria einai yperoxes apla gia pio organwmenes :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Το Lost αν και δεν είναι από αυτή τη σεζόν, είναι πάντα δεκτό σε οποιαδήποτε Λίστα (εδώ είμαστε πολλοί Lostaκιδες να ξέρεις :P). Ωραίες και οι υπόλοιπες σειρές που ανέφερες, αν και δεν πολυβλέπω κωμωδίες.... αλλά το American Horror Story που είναι;;; νόμιζα είναι από τις αγαπημένες σου!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. xaxa swstaaa apla einai ena allo eidos seiras gia emena gia afto kai den to ebala aftes tis seires tis parakolou8w apo to prwto epeisodeio mexri kai twra pou pezodai (kapoies apo aftes gt to lost exei teleiwsei alla einai pada stn kardia mou) nai eimai tis komodias egw... hahah :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Teen wolf, glee, Vampire DIaries, Game of Thrones, Once Upon A Time, Originals

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Tώρα την είδα τη λίστα σου κ με κάποια χρονοκαθυστέρηση εόπα να γράψω τη δική μου .. (Γενικά μ' αρέσουν τα top -10 σου κ με βοηθάει το ότι γράφεις σε ποιες σεζόν αναφέρεσαι)

    10) Breaking Bad ( μέχρι το επεισόδιο που γράφεις γιατί μετά με απογείωσε )

    9) Fringe ( κατά γενική ομολογία μου είναι από τις αγαπημένες μου σειρές αλλά ο 5ος με ξενέρωσε σε πολλά σημεία κ είδα καλύτερα επεισόδια από άλλες σειρές)

    8) Les Revelants 7) Dexter 6) Vampire Diaries 5) Supernatural
    4) Walking Dead ( Μας συστήσανε τη Michonne κ απλά τη λάτρεψα , μαζί με το Daryl είναι οι αγαπημένοι μου χαρακτήρες ... αφού κι ο Rick δε με νοιάζει τόσο .. λέμε τώρα )

    3) Αmerican HS " Asylum" ( επίσης μ' άρεσε τρελά αυτή η σεζόν )
    Κ εδώ παίχτηκε μεγάλη μάχη για τις δύο τελευταίες επιλογές μου αλλά ..
    2) Homeland ( όντως αυτή η σεζόν ήταν ανεπανάληπτη συνέχεια μέσα στη δράση κ την αγωνία ... Σκέτη φωτιά !!! Κ μιας κ είπα για φωτιά ...)
    1) Game Of Thrones !!! ( k μόνο το "Red Wedding" k " Dracarys" μου είναι αρκετές , αφού απορώ πως δεν έκαψα από το συνεχές repeat to wd tv )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Sorry .. Δε κατάλαβα το μυστήριο στο αμερικάνικο μένει άλυτο γενικά ή λύνεται στη 2η σεζόν ?? ( Εγώ είδα πέρυσι στο mega το Δανικό κ ήταν ολοκληρωμένο .. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Έλεγα να κάνω και φέτος μία παρόμοια λίστα τώρα που τελειώνει η σεζόν, αλλά πάνω κάτω θα είναι παρόμοια με αυτήν των καλύτερων σειρών του 2013 ( http://tv-island.blogspot.gr/2013/12/10-2013_31.html ), οπότε ίσως το αποφύγω! Στο τέλος του 2014 ίσως ξανακάνω ;-)


    Συμφωνώ για όλα σου τα σχόλια... κρίμα για την Fringara, και μένα εν τέλει μία τέτοια γεύση μου άφησε το τέλος της! Και όσο αφορά το Homeland, όσο με πώρωσε η 2η σεζόν, τόσο με ξενέρωσε η 3η, και γι' αυτό το λόγο δεν την αναφέρω καν στο θέμα των καλύτερων σειρών του 2013.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. σου είχα πει πέρυσι οτι δεν υπάρχουν σειρές με μάγισσες και μου είπες κατι που συσχετιζεται με παραμυθι και μαγεία και μου προτεινες το once upon a time το κατεβαζω αυτη την στιγμη τον πρωτο κυκλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καλή Αρχή, θα σου αρέσει, ειδικά αν σου αρέσουν οι κλασσικές ταινίες της Ντίσνευ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή