Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ανανέωση Game of Thrones για 5η και 6η σεζόν!!!


Όπως έλεγαν και οι φήμες πριν λίγο καιρό και όπως ήταν αναμενόμενο, ανανεώθηκε το Game of Thrones για 5η και 6η σεζόν! Ήταν μία σίγουρη ανανέωση από το HBO, μιας και είναι από τις πιο δημοφιλής σειρές της σημερινής τηλεόρασης! Μετά την τηλεθέαση της πρεμιέρας της 4ης σεζόν στις 6 Απριλίου, το HBO δεν μπόρεσε να καθυστερήσει περισσότερο την ανανέωση της σειράς - η οποία τηλεθέαση ήταν η μεγαλύτερη μετά το φινάλε των Sopranos για το κανάλι.

3 σχόλια:

  1. Από τις αγαπημένες μου σειρές .. δε περίμενα να μην ανανεωθεί ( παρά το ότι είναι πανάκριβη παραγωγή) . Λογικά θα φτάσει 7 - 8 σεζόν , εγώ κ 10 θα ήθελα αλλά ...
    Μπράβο που πέρασε το φινάλε των Σοπράνος ( δεν την έχω δει αλλά έχει μείνει στην ιστορία) Είναι ευχάριστη καλοκαιρινή απόλαυση αλλά διαρκεί τόσο λίγο (μόνο 10 επεισόδια κάθε σεζον ;) . Γι αυτό καπάκι βλέπω "Vikings" ....
    Υ.Γ Καλά τι τους τάισε τους δράκους ? Μεγάλωσαν πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω 7-8 σεζόν αρκούν (και τόσο είναι το πλάνο τους σύμφωνα με τα λεγόμενα τους). Μην το παρατραβήξουν κιόλας...
    Το Σοπράνος πολύ καλό σαν παραγωγή και ερμηνείες, αλλά εμένα δε με ενθουσίασε τόσο στο σενάριο... σαν να έλειπε μία κεντρική πλοκή... το περίμενα πιο κοντά στο Breaking Bad και απογοητεύτηκα (όπου το Breaking Bad είναι η απόλυτη ιστορία αντιήρωα!!!).


    Υ.Γ. Μάλλον υποτίθεται ότι πέρασε κάποιος καιρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή η τελευταία σεζόν μου άφησε ωραία συναισθήματα στο τέλος,να δούμε και τις επόμενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή